آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی ادورا میباشد. در همین راستا ادورا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا ادورا ضمانت 7 روزه جهت تعویض کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط ادورا.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
مورد پسند نبودن کالای دریافتی، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده
کالاهای یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد تعویض کالایی را دارید پس از هماهنگی تماس ، کالای خود را برگشت دهید.
برای ثبت درخواست مرجوعی میتوانید با واحد پشتیبان تماس و درخواست خود را ثبت نمائید.
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا 7 روز (ساعات اداری) است
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید
در نظر داشته باشید در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات سایت و یا نقص و ایراد کالا تا 24 ساعت بعد از تحویل می بایست از طریق تلفن اطلاع رسانی گردد .
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟
آدرس: تهران، اتوبان امام علی، خیابان شهید مدنی، جنب ایستگاه مترو شهید مدنی، مرکز خرید تیراژه 2، طبقه همکف،
پلاک G13 B
فروشگاه ادورا
صندوق پستی: 1615993315
کدام کالاها قابلیت تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در سایت ادورا قابلیت بازگشت را دارند بجز موارد زیر مانند: جوراب ، شال و روسری
تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت یا تعویض را ندارند.
کالاهای قابل تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود ادورا قرار داده اید
در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد
ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد
- انواع لباسها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
انواع کفشها: کف کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی ادورا برسد و در صورت تایید کالا قابلیت تعویض را خواهد داشت
شرایط تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شدهاند:
در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض میباشد
- تعویض با همان کد کالا صورت میگیرد.(جهت تعویض سایز و رنگ)
- در پروموشنها و حراجهای زماندار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید میباشد
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد:
بعد از دریافت کالا توسط ادورا کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
- روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضیها انجام نمی پذیرد
- در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
راههای ارتباط با خدمات پس از فروش ادورا:
شماره تماس: 02166967286
پشتیبانی (واتس اپ): 09193794118